Критерії оцінювання навчальних досягнень
Процедури проведення різних видів оцінювання (формувального, поточного, тематичного, семестрового, річного, державної підсумкової атестації, що проводься в закладі) мають бути прозорими та відповідати політиці щодо оцінювання, визначеній закладом, наприклад, політиці справедливого та об’єктивного оцінювання результатів навчання учнів, політиці забезпечення компетентнісного підходу в оцінюванні результатів навчання учнів відповідно чинних наказів МОН України:
«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 року № 329
«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року № 1222
«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4класів закладів загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України №813 від 13.07.2021

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
Методичні рекомендації МОН України щодо оцінювання
у 5-6 класах НУШ
Ці рекомендації розроблені для оцінювання учнів, які навчаються з 1 вересня 2022 року у 5-их класах відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.
Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням
Формувальне оцінювання як “оцінювання для навчання” складається з певних елементів, серед яких насамперед:
- вироблення зрозумілих учням цілей на певний період навчання;
- надання й отримання учнями конструктивного зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей;
- коригування вчителем навчального процесу відповідно до результатів і навчального поступу учнів.

