Критерії оцінювання навчальних досягнень

Процедури проведення різних видів оцінювання (формувального, поточного, тематичного, семестрового, річного, державної підсумкової атестації, що проводься в закладі) мають бути прозорими та відповідати політиці щодо оцінювання, визначеній закладом, наприклад, політиці справедливого та об’єктивного оцінювання результатів навчання учнів, політиці забезпечення компетентнісного підходу в оцінюванні результатів навчання учнів відповідно чинних наказів МОН України:
«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 13.04.2011 року № 329  
«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 року № 1222 
«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4класів закладів загальної середньої освіти: наказ Міністерства освіти і науки України №813 від 13.07.2021
l

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

i

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

l

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

i

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

l

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

i

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

l

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

i

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

l

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

i

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

l

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

i

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів

Методичні рекомендації МОН України щодо оцінювання

у 5-6 класах НУШ

Ці рекомендації розроблені для оцінювання учнів, які навчаються з 1 вересня 2022 року у 5-их класах відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти.

Що таке формувальне оцінювання, чому воно потрібне учням

Формувальне оцінювання як “оцінювання для навчання” складається з певних елементів, серед яких насамперед:

  • вироблення зрозумілих учням цілей на певний період навчання;
  • надання й отримання учнями конструктивного зворотного зв’язку щодо їхніх навчальних досягнень відповідно до визначених цілей;
  • коригування вчителем навчального процесу відповідно до результатів і навчального поступу учнів.