Внутрішня система забезпечення якості освіти

ВСЗЯО

Що таке внутрішня система забезпечення якості освіти

Внутрішня система забезпечення якості освіти – це система компонентів та процедур, які впливають на якість освіти учнів. Вивчаючи та постійно вдосконалюючи їх, школа може покращити  якість своєї діяльності. Для цього закладу не потрібно чекати проведення інституційного аудиту, залучати сторонню допомогу чи додаткові ресурси. Це перш за все робота закладу над власним розвитком, формування стратегічного бачення розвитку школи, запровадження дієвих моніторингів її роботи та оперативне реагування на виклики. Політика забезпечення  якості – це безперервне вдосконалення освітніх та управлінських процесів.

10 кроків організації роботи щодо запровадження та відстеження функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу освіти

Внутрішня система забезпечення якості освіти в Маркушівському ліцеї

Моніторинг "Управлінських процесів " через систему EvaluEd

Вимога 4.1.

Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених завдань

Критерій 4.1.1

У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності

РЕЗУЛЬТАТИ

 

Критерій 4.1.2

У закладі освіти річне планування роботи і відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії розвитку закладу освіти

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.1.3

У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.1.4

У закладі освіти здійснюється планування та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально-технічної бази

РЕЗУЛЬТАТИ

Вимога 4.2.

Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм

Критерій 4.2.1.

Керівник закладу освіти, його заступники сприяють створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.2.2

Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах

РЕЗУЛЬТАТИ

Вимога 4.3.

Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників

Критерій 4.3.1

Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми

РЕЗУЛЬАТИ

Критерій 4.3.2.

У закладі освіти створено умови, які мотивують педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.3.3

У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників

РЕЗУЛЬТАТИ

Вимога 4.4

Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою

Критерій 4.4.1.

У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.4.2.

Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.4.3.

У закладі освіти створено умови для розвитку громадського самоврядування

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.4.4.

У закладі освіти створено умови для виявлення громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої участі в житті місцевої громади

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.4.5.

Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає їхнім освітнім потребам

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.4.6

У закладі освіти створюються  умови для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів

РЕЗУЛЬТАТИ

Вимога 4.5

Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності

Критерій 4.5.1.

Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності

РЕЗУЛЬТАТИ

Критерій 4.5.2.

Керівник закладу освіти і його заступники сприяють формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції

РЕЗУЛЬТАТИ