Внутрішня система забезпечення якості освіти
ВСЗЯО


Що таке внутрішня система забезпечення якості освіти
Внутрішня система забезпечення якості освіти – це система компонентів та процедур, які впливають на якість освіти учнів. Вивчаючи та постійно вдосконалюючи їх, школа може покращити якість своєї діяльності. Для цього закладу не потрібно чекати проведення інституційного аудиту, залучати сторонню допомогу чи додаткові ресурси. Це перш за все робота закладу над власним розвитком, формування стратегічного бачення розвитку школи, запровадження дієвих моніторингів її роботи та оперативне реагування на виклики. Політика забезпечення якості – це безперервне вдосконалення освітніх та управлінських процесів.
Відповідно до ст. 41 Закону України “Про освіту”,
абзацу другого частини другої статті 42 Закону України “Про повну загальну середню освіту”,
пункту 8 Положення про Міністерство освіти і науки України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 року № 630,
наказу Міністерства освіти і науки України від 30.11.2020 року №1480 “Про затвердження Методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах загальної середньої освіти”
у закладі освіти розроблено
Положення про ВСЗЯО
10 кроків організації роботи щодо запровадження та відстеження функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу освіти

Внутрішня система забезпечення якості освіти в Маркушівському ліцеї

Моніторинг "Управлінських процесів " через систему EvaluEd
Вимога 4.1.
Наявність стратегії розвитку та системи планування діяльності закладу, моніторинг виконання поставлених завдань
Критерій 4.1.1
У закладі освіти затверджено стратегію його розвитку, спрямовану на підвищення якості освітньої діяльності
Критерій 4.1.2
У закладі освіти річне планування роботи і відстеження його результативності здійснюються відповідно до стратегії розвитку закладу освіти
Критерій 4.1.3
У закладі освіти здійснюється самооцінювання якості освітньої діяльності на основі стратегії (політики) і процедур забезпечення якості освіти
Критерій 4.1.4
У закладі освіти здійснюється планування та реалізація заходів для розвитку закладу освіти, його матеріально-технічної бази
Вимога 4.2.
Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм
Критерій 4.2.1.
Керівник закладу освіти, його заступники сприяють створенню психологічно комфортного середовища, яке забезпечує конструктивну взаємодію учнів, їх батьків, педагогічних та інших працівників закладу освіти та взаємну довіру
Критерій 4.2.2
Заклад освіти оприлюднює інформацію про свою діяльність на відкритих загальнодоступних ресурсах
Вимога 4.3.
Ефективність кадрової політики та забезпечення можливостей для професійного розвитку педагогічних працівників
Критерій 4.3.1
Керівник закладу освіти формує штат закладу, залучаючи кваліфікованих педагогічних та інших працівників відповідно до штатного розпису та освітньої програми
Критерій 4.3.2.
У закладі освіти створено умови, які мотивують педагогічних працівників до підвищення якості освітньої діяльності, саморозвитку, здійснення інноваційної освітньої діяльності
Критерій 4.3.3
У закладі освіти створено умови, які сприяють підвищенню кваліфікації педагогічних працівників
Вимога 4.4
Організація освітнього процесу на засадах людиноцентризму, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою
Критерій 4.4.1.
У закладі освіти створюються умови для реалізації прав і обов’язків учасників освітнього процесу
Критерій 4.4.2.
Управлінські рішення приймаються з урахуванням пропозицій учасників освітнього процесу
Критерій 4.4.3.
У закладі освіти створено умови для розвитку громадського самоврядування
Критерій 4.4.4.
У закладі освіти створено умови для виявлення громадської активності та ініціативи учасників освітнього процесу, їхньої участі в житті місцевої громади
Критерій 4.4.5.
Організація освітнього процесу враховує вікові особливості учнів, відповідає їхнім освітнім потребам
Критерій 4.4.6
У закладі освіти створюються умови для реалізації індивідуальної освітньої траєкторії учнів
Вимога 4.5
Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності
Критерій 4.5.1.
Заклад освіти впроваджує політику академічної доброчесності
Критерій 4.5.2.
Керівник закладу освіти і його заступники сприяють формуванню в учасників освітнього процесу негативного ставлення до корупції